Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Казначейство впроваджує систему дистанційного обслуговування

З лютого 2015 року Казначейство розпочало широкомасштабну промислову експлуатацію системи дистанційного обслуговування (СДО) із застосуванням електронного цифрового підпису. Впровадження та розвиток СДО є пріоритетним напрямом роботи Казначейства на 2015 рік, затвердженим Міністром фінансів України Н.Яресько 26 грудня 2014 року.

Система дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства - Казначейство» забезпечує оn-lіnе верифікацію сертифікатів підписувачів електронних документів. У системі забезпечено принцип безперервності підпису електронних документів при транспортуванні з ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство” у відповідну облікову базу АС „Є-Казна” шляхом накладання технологічного підпису. Таким чином, електронний платіжний документ в системі АС „Є-Казна”, отриманий через систему дистанційного обслуговування є легітимним оригіналом електронного документу у розумінні Закону України від 22.05.2003 №851 „Про електронні документи та електронний документообіг” та не потребує паперового підтвердження.

Впровадження ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство” виключає потік паперових документів, прискорює обробку інформації, скорочує час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшує кількість помилок в даних, а також дає можливість розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів отримати в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, проходження платежів, отримання виписок по рахунках.

Переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство”  порівняно з іншими оn-lіnесистемами полягають у наступному:

- Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;

- використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство” не потребує абонплати, тобто безкоштовно;

- первинне підключення клієнтів до  системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство” безкоштовне;

- підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК „Клієнт Казначейства – Казначейство” безкоштовна.

Витрати на носії ключової інформації (НКІ) є разові та здійснюються за рахунок клієнтів.

Додатково інформуємо, що на офіційному веб-порталі ДКСУ є окремий розділ «Електронні сервіси», де розміщені актуальні інструкції щодо впровадження та використання СДО.

 

 

За інформацією Бердянського управління

Державної казначейської служби України Запорізької області

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.