Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади адміністратора Бердянської РДА

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника

апарату райдержадміністрації

«16» серпня 2019 року  № 45-к

 

 УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби

 категорії «В» -  адміністратора  Бердянської районної державної адміністрації

Запорізької області

 

Загальні умови

 

 

Посадові обов’язки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адміністратор Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області виконує наступні функції:

1 надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг,щодо вимог та порядку отримання документів дозвільного характеру;

2 прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг,для отримання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання документів (їх копій)відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг, відповідним регіональним, місцевим дозвільним органам, не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;

3 видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг; документів дозвільного характеру, оформлених регіональними, місцевими дозвільними органами; 

4    видача довідок з реєстру документів дозвільного характеру;

5   проведення роботи з документами у відповідності із чинним законодавством;

6 у межах повноважень забезпечення підготовки  довідок, інформацій керівництву з питань надання адміністративних послуг.

Умови оплати праці

Посадовий оклад:  -  5110 грн,визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами;

- розмір  надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- інші надбавки, доплати та премії визначаються  відповідно до статті 52 Закону України   «Про державну службу»;

- додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроковість призначення на посаду.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1   копію паспорта громадянина України;

2  письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3 письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4  копію (копії) документа (документів) про освіту;

5  посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6  заповнену особову картку встановленого зразка (П-2 ДС);

7 декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.

 

Документи приймаються до 17-00 05 вересня 2019 року до відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації (каб.208), пр. Перемоги, 3, м. Бердянськ, 71112.

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Бердянська районна державна адміністрація, пр. Перемоги, буд. 3, м. Бердянськ, каб. 312, 11-00, 09 вересня 2019 року.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бабак Ірина Василівна, (06153) 35661

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ    ВИМОГИ

Загальні вимоги

1

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра, відповідного професійного спрямування:

галузь знань – «Освіта/Педагогіка»,спеціалізація «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», «Спеціальна освіта»;

галузь знань  - «Соціальні та поведінкові науки», спеціалізація «Економіка»;

галузь знань  -«Право», спеціалізація «Право».

2

Досвід роботи

без вимог до стажу роботи

3

Володіння мовами

вільне володіння державною   мовою

Вимоги  до компетентності

1

Якісне виконання поставлених завдань

1  вміння працювати з інформацією;

2  вміння вирішувати комплексні завдання

зв’язок

2

Командна робота та взаємодія

1  вміння працювати в команді;

2  вміння ефективної координації з іншими;

3  вміння надавати зворотній зв’язок.

 

3

Сприйняття змін

1   виконання плану змін та покращень;

2   здатність приймати зміни та змінюватись.

 

4

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

 

5

Особисті компетенції

1    відповідальність;

2    системність і самостійність в роботі;

3    уважність до деталей;

4    наполегливість;

5   орієнтація на обслуговування;

6   вміння працювати в стресових ситуаціях

 

ПРОФЕСІЙНІ   ЗНАННЯ

1

Знання законодавства

-  Конституція України;

-  Закон України «Про державну службу»;

-  Закон України «Про запобігання корупції».

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями  та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

1  Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

2  Закон України«Про звернення громадян»;

Закон України «Про захист персональних даних»;

Закон України «Про адміністративні послуги»;

5 Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»;

6  Закон України«Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;

Закон України  «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

Інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій.

 

* у відповідності до постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (зі змінами)

 

 

 

Начальник відділу кадрової роботи

апарату райдержадміністрації                                                                             І.БАБАК

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.