Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу фінансів Бердянської РДА

                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника апарату  Бердянської райдержадміністрації                                                                      

                                                                                            10.07.2019  41-к

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В" – головного спеціаліста відділу фінансів Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1 бере  участь  в  опрацюванні документів, що надходять до відділу фінансів, підготовці відповіді на  них;

2 проводить в межах своєї компетенції перевірку діяльності органів місцевого самоврядування щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади;

3 здійснює контроль та аналіз уточнених розрахунків до кошторисів бюджетних установ району, сільських та селищної рад;

4 контролює своєчасність та перевіряє правильність складання та затвердження кошторисів, планів асигнувань загального і спеціального фондів та планів використання коштів установами, які фінансуються з районного бюджету;

5 проводить моніторинг та здійснює аналіз структури нарахованого фонду оплати праці працівникам бюджетних установ району в розрізі галузей;

6 здійснює контроль за використанням коштів державного бюджету за КПКВ 7781010 на відповідний бюджетний рік;

7 веде облік показників мережі, штатів і контингентів;

8 складає план та річний звіт по мережі, штатах і контингентах установ, що фінансуються з місцевих бюджетів району, на / за відповідний бюджетний рік;

9 перевіряє правильність складання та затвердження штатних розписів бюджетних установ, які фінансуються з місцевих бюджетів.

Умови оплати праці

Посадовий оклад:  -  4 900 грн.;

- надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 р. № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами;

- надбавки та доплати відповідно до статі 52 Закону України «Про державну службу»на рівні 3% посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50%.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроковість призначення на посаду.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка(П-2ДС);

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);

7) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

Документи приймаються до 17-00 години                         30 липня 2019 року.

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами

Місце, час та дата проведення конкурсу

Конкурс проводиться 1 серпня 2019 року            о 10-00 годині за адресою:71112,  м. Бердянськ, 

пр. Перемоги , буд. 3, каб.312.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Бабак Ірина Василівна,

тел.: (06153) 35661

 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

за спеціальністю «Фінанси, банківська справа та страхування»; «Економічна теорія», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Економічна теорія, фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами), «Фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами)»*

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Вимоги до компетентності

 

 

Вимога

 

 

Компоненти вимоги

1.

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння вирішувати комплексні завдання

2.

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотній зв’язок

 

3.

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись

4.

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

5.

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) орієнтація на саморозвиток;

5) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Професійні знання

 

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;
Закон України«Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями  та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

Бюджетний  Кодекс України;

1)   Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

2)   Закон України «Про захист персональних даних»;

3)   Закон України «Про звернення громадян»;

4) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» ;

-основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

-ділова мова.

 

* у відповідності до постанови КМУ від 29.04.2015 № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» (зі змінами)

 

 

Начальник відділу кадрової

роботи апарату райдержадміністрації                                            І.В. БАБАК

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.