Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади начальника відділу фінансів Бердянської РДА

                                                           

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови  Бердянської 

районної державної адміністрації                                                                      

                                                                                                                 

08.07. 2019    №  28 - к

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "Б" – начальника відділу фінансів Бердянської районної державної адміністрації Запорізької області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Начальник відділу фінансівБердянської районної державної адміністрації Запорізької області виконує наступні функції:

1 є керівником державної служби у відділі фінансів районної державної адміністрації;

2. представляє Бердянську районну державну адміністрацію Запорізької області у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями, підприємствами, установами та організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами;

3.здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділом та персонально відповідає за виконання покладених на відділ завдань;

4.  забезпечує реалізацію державної бюджетної політики на території району;

5. здійснює складання розрахунків до проекту районного бюджету та подання їх на розгляд районної державної адміністрації та районної ради;

6. готує пропозиції щодо удосконалення методів фінансового та бюджетного планування та фінансування витрат;

7. проводить на будь-якому етапі складання і розгляд проекту районного бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником коштів щодо відповідності його мети, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

8. здійснює фінансування підприємств, установ та організацій, переданих у встановленому порядку законом в управління районній державній адміністрації, а також заходи, пов’язані з розвитком житлово-комунального господарства, охороною довкілля та громадського порядку, інших заходів, передбачених законодавством;

9. готує та подає Бердянській районній раді офіційні  висновки про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду районного бюджету для прийняття рішення про внесення змін.

Умови оплати праці

- посадовий оклад -  6800 гривень, визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» зі змінами;

- розмір  надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця визначається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

- інші надбавки, доплати та премії визначаються  відповідно до статті 52 Закону України   «Про державну службу»;

- додаткові стимулюючі виплати (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) встановлюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України                             від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)  копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади начальника відділу фінансів Бердянської районноїдержавної адміністрації Запорізької області за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»);

7) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

8) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явленого виконавчого документа до примусового виконання.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

 

Документи приймаються до 17-00 години                         31 липня 2019 року.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246, зі змінами

 

Місце, час та дата проведення конкурсу

Конкурс проводиться 6 серпня 2019 року            о 10-00 годині за адресою: 69107,  м. Запоріжжя, 

пр. Соборний, буд. 164.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Кацай Людмила Вікторівна,

тел.: (061) 224-61-98, (061) 224-60-11,

(061) 224-66-83, (061) 239-07-03

 e-mail: e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища, ступінь вищої освіти – магістр

(у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "Б", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).

 

Вища освіта відповідного професійного спрямування:

 

галузь знань  - «Соціальні та поведінкові науки», спеціалізація «Економіка»;

 

галузьзнань  - «Управління та адміністрування», спеціальність «Фінанси, банківська справа та страхування»;

 

галузь знань -  «Економіка та підприємництво», спеціальність «Економічна теорія», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Економічна теорія, фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами), «Фінанси і кредит (за спеціалізованими програмами)», «Банківська справа», «Оподаткування», «Облік і аудит»;

 

галузь знань - «Фізико-математичні науки», спеціалізація «Математична економіка та економетрика»;

 

галузь знань – «Специфічні категорії», спеціалізація «Прикладна економіка».

2.

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільне володіння державною мовою.

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

 

Вимоги до компетентності

 

 

Вимога

 

 

Компоненти вимоги

1.

Лідерство

1. Організаторські здібності;

2. Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів; 3.Вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань;

4. Ведення ділових переговорів;

5. Досягнення кінцевих результатів.

2.

Прийняття ефективних рішень

1. Вміння працювати з великими масивами інформації ;

 2. Наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).

 

3.

Комунікація та

взаємодія

1. Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи;

2. Співпраця та налагодження партнерської взаємодії.

4.

Особистісні

компетенції

1. Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень;

2. Системність;

3. Самоорганізація та саморозвиток;

4. Вміння працювати в стресових ситуаціях.

5.

Управління

організацією роботи

Організація роботи і контроль.

 

 

Професійні знання

 

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України «Про державну службу»;

Закон України «Про запобігання корупції».

 

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

Бюджетний кодекс України;

Закон України про Державний бюджет;

Кодекс законів про працю;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Закон України «Про звернення громадян»;

Закон України « Про місцеве самоврядування в Україні»;

Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

Закон України «Про захист персональних даних» інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належать до компетенції місцевих державних адміністрацій.

3.

Професійні  чи технічні знання

Відповідно до посади:

1) володіння інформацією щодо ключових цілей реалізації державної політики у сфері організації та управління виконання державного та місцевих бюджетів;

2) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик Бердянського району;

3) стратегічне розуміння пріоритетів розвитку Бердянського району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати оперативні завдання для їх реалізації;

4)забезпечення координації діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання місцевих бюджетів;

5) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації Бердянською районною державною адміністрацієювизначених законом повноважень.

4.

Знання сучасних інформаційних технологій.

Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point).

Навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

 

 

 

Начальник відділу кадрової

роботи апарату райдержадміністрації                                            І.В. БАБАК

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.