Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації у 2019 році

Бердянською районною державною адміністрацією протягом 2019 року проводилася системна робота, спрямована на забезпечення розгляду звернень громадян, здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян» та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

З метою посилення персональної відповідальності за організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації практикується звітування посадових та службових осіб на засіданнях колегії райдержадміністрації. Розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.01.2019 №02 затверджено план роботи колегії Бердянської районної державної адміністрації на І квартал 2019 року, до якого було включено питання про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2018 рік .

За звітний період видано 2розпорядження голови райдержадміністрації, що стосувалися питань роботи із зверненнями громадян:

- від 02.01.2019№ 01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2019рік»;

- від 01.02.2019 №26 «Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 30.08.2011 № 668 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при голові районної державної адміністрації та затвердження Положення про неї»,

- від 08.04.2019 № 87 «Про стан роботи із зверненнями громадян в Бердянській районній державній адміністрації за 2018 рік та вдосконалення відповідної роботи у 2019 році».

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, селищний та сільські голови звітують перед головою райдержадміністрації стосовно роботи зі зверненнями громадян протягом звітного періоду на засіданнях колегій, а також на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації.

На виконання пункту 6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.01.2019 № 01 «Про особистий прийом громадян в Бердянській районній державній адміністрації на 2019 рік» було затверджено графік прийому громадян, яким передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації чотири рази на місяць (в тому числі два особистих виїзних прийомів громадян) та проведення прийому громадян у позаробочий час. Графік особистого прийому громадян в Бердянській райдержадміністрації на 2019 рік був розміщений на стендах в приміщенні райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування.

На виконання вищезазначеного розпорядження голови керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, селищним та сільськими головами були розроблені та затверджені графіки особистих прийомів громадян та проведена робота щодо оприлюднення даних графіків серед населення.

Графік особистих прийомів громадян керівництвом Бердянської райдержадміністрації на 2019 рік, проведення «Прямої» телефонної лінії було опубліковано на офіційному сайті райдержадміністрації.

Графіки виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації затверджуються щомісячно. У зв'язку із роздержавленням комунальних ЗМІ та наявністю засобів масової інформації, що перебувають у приватній власності та власності трудових колективів, райдержадміністрація ввела в практику роботи інформування населення території, на якій заплановано провести виїзний прийом громадян, шляхом розміщення оголошень на відповідних територіях та на офіційному сайті райдержадміністрації. Оголошення про проведення виїзних прийомів керівництва розміщувалися в місцях масового скупчення людей на дошках оголошень в населених пунктах місцевих рад, а також надсилалися на електронні адреси установ, підприємств та організацій всіх форм власності, що розташовані на тих територіях, де проводиться прийом громадян.

Після кожного такого відвідування відповідальні працівники отримували ряд доручень щодо вирішення тих чи інших питань.

За звітний період керівництвом райдержадміністрації було проведено 68 особистих прийоми громадян, в тому числі 36 особистих виїзних прийомів.

У звітному році головою райдержадміністрації було проведено 30 прийомів громадян, з них 19 особистих (на робочому місці) та 11 особистих виїзних прийомів громадян. Заступниками голови райдержадміністрації було проведено 38особистих прийомів громадян, в тому числі 12 виїзних.

Протягом року під час особистих прийомів громадян до керівництва райдержадміністрації звернулося 10 осіб. Звернення громадян в позаробочий час відсутні.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян протягом 2018-2019 років свідчить про збільшення кількості звернень населення безпосередньо до керівників територіальних громад, в тому числі – до керівників СОТГ та, відповідно, їх позитивного вирішення. У зв’язку з чим суттєво знизилася кількість звернень до керівництва райдержадміністрації під час виїзних прийомів.

На виконання п. 1 УказуПрезидента України від 07.02.2008 № 109/2008 забезпечено функціонування «Прямої телефонної лінії», під час якої кожен мешканець району може по телефону звернутись до голови райдержадміністрації з будь-яким питанням. За звітний період проведено 12 «Прямих телефонних лінії», під час яких 1 мешканець м.Бердянськ отримав роз’яснення на комерційну пропозицію щодо продажу пелетів для котелень загальноосвітніх установ району.

У Бердянській райдержадміністрації діє «телефон довіри». Інформація щодо його дії розміщена на офіційному веб-сайті райдержадміністрації. За звітний період звернення на «телефон довіри» не надходили.

Протягом 2019 року до Бердянської райдержадміністрації надійшло 138 звернень, що у2,5 разименше, ніж у 2018 році, з яких на особистих прийомах надійшло 10 проти 37 за 2018 рік, та письмово надійшло 128 проти 313 минулого періоду. Колективних звернень надійшло 5, що на 7 звернень менше, ніж у 2018 році. Від загальної кількості колективних звернень надійшло 3,6%.

Всього вирішено позитивно 79 звернень, що складає 57% від загальної кількості, надано роз’яснення по 55 зверненням.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації, було порушено 139 питань різної тематики.

Найбільш чисельними у 2019 році були питання соціального захисту населення, яких надійшло 82, що становить 59% від загальної кількості порушених питань. Це питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення побутових проблем та питання призначення, перегляду житлової субсидії. На другому місці питання аграрної політики і земельних відносин - 10 звернень, що становить 7% від загальної кількості.

Бердянською райдержадміністрацією створено всі умови для забезпечення належного розгляду і організації вирішення проблем, з якими звертаються мешканці району, аналізуються причини повторних звернень.

Протягом 2019 року значно зросла кількість звернень громадян району на Урядову гарячу лінію. У звітному періоді райдержадміністрацією було отримано 169 звернень, що на 56% більше показника 2018 року. Майже 34% питань, порушених у цих зверненнях, стосувалися призначення соціальних допомог пільговим категоріям населення, нарахування та перерахування субсидій та пільг на житлово-комунальні послуги та тверде побутове паливо (57 звернень). Також були розглянуті питання щодо надання медичної допомоги, якості медичного обслуговування населення та незадовільної роботи керівних органів сільських ОТГ в галузі освіти та житлово-комунальної сфери.

Також минулого року до райдержадміністрації надійшло 9 звернень мешканців району до Запорізького обласного контактного центру, які стосувалися підвищення якості медичних послуг, незадовільної роботи СОТГ в комунальній та освітній галузях.

На всі звернення, які надійшли з Урядової гарячої лінії та Запорізького ОКЦ, були заведені контрольні картки, які обліковуються окремо від інших звернень громадян. Дані звернення були опрацьовані згідно встановлених термінів, а за результатами їх розгляду були надані вичерпні відповіді заявникам, облдержадміністрації та ЗОКЦ

Відповідальним структурним підрозділом апарату райдержадміністрації забезпечено стан виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян на належному рівні. Всі звернення, які надійшли до райдержадміністрації розглянуті якісно, в терміни, передбачені законодавством. Звернення, що розглянуті поверхнево та неякісно, у звітному періоді відсутні. В райдержадміністрації забезпечено комп’ютерну реєстрацію усіх звернень громадян системою автоматизації діловодства та електронного документообігу «Optima – Work Flow».

Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян та забезпечення реалізації конституційних прав мешканців району в райдержадміністрації залишається на постійному контролі. На щотижневих оперативних нарадах керівництва райдержадміністрації, яких протягом року було проведено 43, постійно порушувалися питання щодо дотримання виконавської дисципліни та визначених законодавством термінів щодо розгляду звернень громадян.

 

Інформація про роботі зі зверненнями громадян

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.