Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Про стан роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року

Всього протягом півріччя до Бердянської райдержадміністрації надійшло 75 звернень, з яких на особистому прийомі надійшло 7, та письмово надійшло 68, електронною поштою - 6. 

Колективних звернень надійшло 4 (5,3% від загальної кількості), повторних звернень - 3.

Протягом І півріччя 2019 року керівництвом райдержадміністрації заплановано провести 43 особистих та 34 виїзних прийомів громадян, з яких фактично проведено 33 особистих та 18 виїзних. За результатами особистих прийомів надійшли 7 звернень, з них всі - до голови райдержадміністрації.

Звернення до Бердянської райдержадміністрації можна розподілити наступним категоріями: від УБД/АТО/ООС – 11 звернень, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ груп, інвалідів з дитинства – 24, багатодітних родин – 1.

У зверненнях громадян, що надійшли до райдержадміністрації, було порушено 75 питань різної тематики. Найбільш чисельними були питання соціального захисту населення, яких надійшло 44, що становить 58,6% від загальної кількості порушених питань. Це - питання надання матеріальної допомоги на лікування, придбання ліків, вирішення побутових проблем та питання призначення, перегляду житлової субсидії. На другому місці питання аграрної політики і земельних відносин - 6 звернень, що становить 8% від загальної кількості. Також по 3 звернення стосувалися питань охорони здоров’я, роботи дошкільних навчальних закладів, виконання Осипенківською сільською радою повноважень місцевого врядування, по 2 – комунального господарства та екології.

Суттєве (в 3,5 рази) зменшення звернень з питань отримання матеріальної  допомоги у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зумовлене прийняттям сільськими об’єднаними територіальними громадами місцевих програм підтримки малозабезчених верств населення та пільгових категорій громадян виплатами адресної разової допомоги у 2019 році.

Станом на 01.07.2019 прийнято рішення по 69 зверненням, з яких вирішено позитивно 35 звернень, що складає 46,6% від загальної кількості, надано роз’яснення по 32 зверненням, 2 звернення переадресовано за належністю. В стадії вирішення перебуває 6 звернень.

 

Дані про роботу зі зверненнями громадян

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.