Урядова програма "Доступні ліки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Гаряча» телефонна лінія Запорізької обласної державної адміністрації

0-800-503-508

«Гаряча» лінія приймає усні звернення громадян до Запорізької облдержадміністрації від жителів області. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Головна мета «гарячої» лінії зробити обласну владу доступнішою жителям області через механізм звернень громадян.

Для зручності розгляду звернення  на «гарячу» лінію записуються на електронні носії, офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від облдержадміністрації або іншого уповноваженого органу, якому було доручено розглядати звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що анонімні звернення не підлягають розгляду.

Графік роботи «гарячої» лінії:

-        понеділок-четвер - 08.00 – 17.00,

-        п’ятниця – 08.00 – 15.45,

-        субота-неділя – вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.

 

Відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Про головне

УРЯДОВА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"

Децентралізація влади

1939-1945. Пам'ятаємо. Перемагаємо.

 

    

Бердянська районна державна адміністрація. Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.