Форма анкети
Анкета щодо якості надання адмінпослуг
___________ (дата) |
Центр надання адміністративних послуг Бердянської райдержадміністрації м. Бердянськ, пр. Перемоги, б. 3-а |
АНКЕТА
для суб’єктів звернень щодо якості обслуговування в центрі надання адмінпослуг, доступності інформації, дотримання суб’єктами надання адмінпослуг строків тощо
1. Зазначте види послуг, які Ви отримували в приміщенні ЦНАП(зазначати всі можливі варіанти)
□ консультування
□ отримання бланків для заповнення
□ отримання допомоги при заповненні заяв
□ здача документів
□ отримання документів
□ інше (зазначити)______________________________________________________________________
2. Який документ ви отримували в ЦНАП?
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
3. Які джерела інформації щодо отримання документа Ви використовували ?
□ Веб сторінка в мережі Інтернет
□ Інформаційні стенди в приміщенні ЦНАП
□ Інформаційні стенди дозвільних органів
□ ЗМІ
□ Інше (зазначити) ______________________________________________________________________
4. Скільки разів Вам доводилося звертатися до ЦНАП при отриманні документу?
□ два рази (1 раз при поданні та 1 раз при отриманні пакету документів)
□ три рази
□ чотири рази
5. Чи доводилося Вам після звернення до ЦНАП звертатися до суб’єкта надання адмінпослуги?
□ ТАК □ НІ
6. Чи мали місце випадки порушення термінів підготовки та видачі документів в ЦНАП?
□ ТАК □ НІ
7. Якщо «ТАК», то зазначте суб’єктів надання адмінпослуг, що їх припускались, вкажіть документи та причини порушень_______________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
8. Оцініть доступність послуг ЦНАП за 5-ти бальною шкалою
(1 – найнижчий бал, 5 – найвищий)
Показник |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Доступність та зручність місця розташування ЦНАП |
|
|
|
|
|
Організація роботи по прийому відвідувачів (черги) |
|
|
|
|
|
Просторість приміщення |
|
|
|
|
|
Облаштованість приміщення для відвідувачів (столи, стільці) |
|
|
|
|
|
Обсяг інформації про ЦНАП, представлений в ЦНАП |
|
|
|
|
|
Наявність інформаційних вивісок про функціонування ЦНАП при вході до будинку (приміщення) |
|
|
|
|
|
Наявність вивісок про графік роботи |
|
|
|
|
|
Наявність стендів з інформацією та бланками для відвідувачів |
|
|
|
|
|
Актуальність інформації на стендах (відповідність існуючим процедурам) |
|
|
|
|
|
Наявність книги відгуків/пропозицій |
|
|
|
|
|
9. Чи задоволені Ви роботою ЦНАП?
□ ТАК □ НІ □ Важко сказати
10. Чи задоволені Ви роботою адміністраторів?
□ ТАК □ НІ □ Важко сказати
11. Чи є достатньою інформація на стендах ЦНАП?
□ ТАК □ НІ
12. Чи влаштовує Вас графік роботи ЦНАП?
□ ТАК □ НІ
13. Чи існують на Вашу думку, проблеми, що заважають ефективній роботі ЦНАП?
□ ТАК □ НІ □ Не помічав (-ла)
14. Що, на Вашу думку, заважає ефективному (своєчасному/в повному обсязі) наданню адміністративних послуг та/або заважає суб’єктам звернень при отриманні необхідних документів?Оцініть за 5-ти бальною шкалою кожне твердження в порядку зростання (1 – найнижчий бал, 5 – найвищий)
Чинник |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Невиконання суб’єктами надання адмінпослуг вимог нормативно-правових актів, що стосуються їх надання документів |
|
|
|
|
|
Необхідність неодноразових звернень до органів надання адмінпослуг для вирішення (прискорення вирішення) питання |
|
|
|
|
|
Свідоме затягування процедур суб’єктами надання адмінпослуг |
|
|
|
|
|
Неможливість відстеження процесу проходження поданих документів |
|
|
|
|
|
Інше |
|
|
|
|
|
15. Зауваження до організації роботи ЦНАП______________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
16. На Вашу думку, на скільки поширена корупція в системі отримання документів через ЦНАП?
□ Зовсім не поширена □ Радше не поширена
□ Радше поширена □ Не знаю/важко сказати
17. Ваші загальні коментарі щодо роботи ЦНАП (за бажанням)
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________
ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕСПОНДЕНТА
18. Правовий статус
□ юридична особа □ фізична особа
19. Вид діяльності
□ торгівля □ будівництво □ громадське харчування ресторанне господарство
□ послуги □ виробництво □ інше _____________________________________
20. Кількість працівників
□ одноособово □ до 10 осіб □ від 11 до 50 осіб
□ від 51 до 100 осіб □ більше 100 осіб